Inici » Sense categoria » Sortida Grup Capdemunt – 6-7 de desembre de 2025

Sortida Grup Capdemunt – 6-7 de desembre de 2025

Sortida: Dolmen de la Casa Encantada – Pic Cornadelo (2.267m)

Vocal: Eugenio Calderón

Nombre de participants: 17

Desplaçament: cotxe

Primera jornada

En aquesta sortida de dos dies, teníem previst anar al Faida de Malpàs el dissabte. No obstant això, en arribar-hi, vam trobar el pas prohibit a causa d’una batuda de senglars.

Per aquest motiu, vam haver de modificar la ruta i desplaçar-nos al Port de Perbes per iniciar el camí cap al Dolmen de la Casa Encantada. La marxa d’aquest primer dia va ser de 10,5 km i va durar quatre hores.

Segona jornada

El diumenge ens vam traslladar al poble de Castanesa (Osca) per ascendir al Pic Cornadelo (2.267 m).Vam progressar pel llom de la muntanya, seguint una carena amb constants pujades i baixades. Vam estar set hores a la muntanya, cobrint una distància de 12 km i superant més de 1.000 m de desnivell.

Les vistes van ser magnífiques: cap al nord, les imponents muntanyes nevades del Pirineu; i cap al sud, les valls i els plans sota un dia radiant. Vam gaudir d’un temps excel·lent i l’experiència es va convertir en una de les excursions més boniques que hem fet darrerament.