Inici » Noticies » La Carme Garay ens ha deixat

La Carme Garay ens ha deixat

La Carmen Garay Ferrer, sòcia del Club Muntanyenc i qui va ser responsable del Pas a Pas aquests darrers anys, ens ha deixat a causa d’un càncer de pàncrees que, malauradament, va evolucionar de manera fulminant.

Una dona admirable, que perdurarà en la nostra memòria com una persona sempre disposada a ajudar, compromesa i amb una gran qualitat humana.

El passat mes de febrer de 2024, la Carmen va presentar a la seu del Club el seu primer llibre, El volcán de mi memoria. Es tracta d’una obra autobiogràfica, un testimoni colpidor de resiliència: emotiu, tendre i ple d’esperança. Parteix del moment en què al seu fill li diagnostiquen un càncer de pulmó, fet que dona inici a un profund procés de transformació personal i familiar.

Va ser un acte que vam viure amb molta emoció, i que avui pren un valor encara més profund i especial.

Descansi en pau!