Inici » Activitats » Sortida Conjunta de Muntanya: Coll la Teixeda – Porrera – Falset

Sortida Conjunta de Muntanya: Coll la Teixeda – Porrera – Falset

Sortida Conjunta de Muntanya: Coll la Teixeda - Porrera - Falset

Quan

14 de desembre de 2024    
07:15 - 19:15

Tipus d'activitat

Sortida amb 2 recorreguts, un més curt i de menys dificultat i un altre amb una distància més llarga.

Al finalitzar l’excursió anirem al Celler Modernista de Falset on farem un tast de 4 vins denominació d’origen Montsant. 

Hora de sortida: 7:15h del CAP del carrer la mina.

Hora prevista de tornada: 19:30h.

Transport en autocar.

 

RUTA LLARGA : Coll la Teixeda – Porrera – Falset

Distància: 18 km.

Dificultat tècnica: mitja (altitud mínima:300m, altitud màxima: 620m)

Dificultat física: mitja.

Desnivell: +700/-880m (etapa 1 del GR174 etapa sencera) i +400/-350m (etapa de Porrera a Falset)

Temps de caminada: 5 hores

Vocal: Josep Maria Bordas

 

RUTA CURTA : Porrera – Falset

Distància: 8 km.

Dificultat: Baixa

Temps de caminada: 3 hores

Vocal: Silvano Bendinelli.

SORTIDA CONJUNTA SECCIÓ DE MUNTANYA – CLUB MUNTANYENC  SANT CUGAT

PROGRAMA:

7:15h. Sortida en autocar al Coll de la Teixeta-Porrera-Falset

8:45-9:30h Esmorzar al Bar ” Les Animes” a les afores de Reus

9:45h Coll de la Teixeta. El grup de l’etapa sencera: 18 km (+700 -800m) comença l’etapa 1 del GR174

10:15h El grup de l’etapa curta (mitja etapa) surt caminant pel GR174 de Porrera a Falset. 7 km +35m -150m de desnivell

13:00h Arribada prevista a Falset de la caminada curta. Temps lliure per dinar i visitar el poble.

15:30h Arribada prevista a Falset de la caminada llarga. Pausa de 30 minuts pel camí, dinar de carmanyola.

16:30-18:00h Visita guiada al Celler Modernista de Falset i tast de 4 vins (vermut i tast de 3 vins)

18:15h Autocar de tornada cap a Sant Cugat

19:45h Arrribada prevista a Sant Cugat

 

 

Material necessari: bastons, aigua, impermeable o capelina, gorra i dinar de carmanyola.

Preu inscripció soci CMSC federat FEEC:  30€

Preu inscripció soci CMSC no federat FEEC: 33€

Aquesta sortida és exclusiva per a socis i sòcies del Club. En cas que quedin places disponibles es podrien apuntar els No socis.

Assegurança d’accidents obligatòria:  Llicència A de la FEEC o equivalent del CMSC

Responsabilitat:  Tots els participants som els únics responsables de nosaltres mateixos. Els vocals coordinadors no són guies de muntanya, tan sols coordinen la sortida, horaris de trobada, reserves d’allotjament i logístiques vàries.

 


Material enviat per persones que han fet aquesta activitat

Com cada any, la Secció de Muntanya ha organitzat una sortida i caminada de Nadal per acomiadar l’any i desitjar unes Bones Festes, molta salut i camins per a la pròxima temporada.

Aquest any la sortida va ser el passat 14 de desembre i van fer un una part del GR174 del Coll de la Treixeta fins a Falset. Hi havia dos recorreguts, un de 18 km guiat pel Josep Maria Bordas, i un altre recorregut de 9 km, guiat pel Silvano Bendinelli. Tots dos recorreguts van acabar a Falset on la Rosa Maria va organitzar una visita amb tast de vins al Celler Cooperatiu Modernista del 1914.

Una cinquantena de persones van poder gaudir d’aquesta extraordinària sortida amb bon temps i sol, encara que a principi de la sortida també van trobar boira.

Moltes gràcies a totes les persones que han participat en la sortida i us desitgem Bones Festes a tots els membres de la Secció de Muntanya!