Inici » Activitats » Passejades per Collserola- La vall de Sant Just

Passejades per Collserola- La vall de Sant Just

Passejades per Collserola- La vall de Sant Just

Quan

15 de desembre de 2024    
09:00 - 13:30

Tipus d'activitat

Diumenge, 15 de desembre de 2024

LLoc: La Vall de Sant Just

Itinerari: Anirem fins a Sant Just amb cotxe i aparcarem davant del pavelló de la Bonaigua, al passeig de la Muntanya. Després de visitar les restes d’un molí fariner, agafarem una pista asfaltada amb un camí per a vianants fins arribar a la primera masia, que actualment és la seu d’un club de tennis. Tot seguit ens endinsarem per una zona boscosa on veurem el complex d’aigua de la font de can Marlès i passant per corriols i pistes anirem veient la resta de fonts i masies que hi ha en aquest circuit.

Vocal: Antoni Mas

Mitjà de transport: amb cotxe
Duració:
3 hores + 25 minuts per l’esmorzar
Dificultat:
Baixa
Sortida: A les 09.00 hores a la Plaça de la Vila, s/n davant del monument al CMSC.

Preu: 3 € socis; 5 € no socis

El grup de Passejades per Collserola som un grup que cada diumenge sortim d’excursió per Collserola. De forma divulgativa descobrim algunes de les peculiaritats del nostre entorn més preuat. Aquestes excursions són de molt baixa dificultat i hi pot participar qualsevol persona qui pugui caminar amb normalitat. Només cal portar vestimenta i calçat adequat per anar per la muntanya, aigua i esmorzar.

Cada diumenge, durant tot l’any (exceptuant festivitats estivals i d’altres dates remarcables) a les 9 h se surt a fer l’excursió, normalment des de la Plaça de la Vila, davant del monument al CMSC (a vegades també a l’estació dels FGC de Sant Cugat). Aquestes sortides estan liderades i planificades per vocals qui guien i exposen les sortides.

L’assegurança d’accidents només cobreix a les 30 persones inscrites a través del Club Muntanyenc.

Consulta el CALENDARI DE LES PASSEJADES fent clic aquí.

INSCRIPCIONS

Galeria Fotogràfica