Us volem convidar a una exposició molt especial que el proper 21 d’octubre a les 19 h inaugurem al Club Muntanyenc Sant Cugat de la mà de Mountain Wilderness Catalunya, associació que treballa per la defensa de les muntanyes i de la qual en som membres.
Es tracta d’un recorregut per l’obra gràfica d’Isidre Rodrigo, en“Rodri”.
Gran amant de la muntanya, li va dedicar una part important de la seva obra artística.
Aquesta passió per la muntanya el dugué a ser un gran explorador i defensor de la muntanya, esdevinguent col·laborador de Mountain Wilderness Catalunya, associació que dedica els seus esforços a la protecció de l’alta muntanya, alhora que defensa i promou la pràctica d’un alpinisme responsable i sostenible.
Aquesta exposició mostra una petita selecció dels molts dibuixos que va deixar en Rodri, on hi trobarem aquest amor per la muntanya, però també la denúncia envers les actituds incíviques, la massificació i el deteriorament del medi ambient, fets que esdevingueren un element central en la seva obra, i que, malauradament, segueixen sent de rabiosa actualitat.
Us convidem, doncs, a venir a badar, a endinsar-vos en cada dibuix…
Us garantim que no en sortireu indiferents.

