El passat diumenge 10 de maig, es va dur a terme la sortida número 50 del projecte Obrim Camí!
Van fer la ruta de “coll del Bruc-Balma de Can Soteras.- Coves de Cal Llucià -Font del Ferro” amb l’Aurelio de rodaire.
Moltes gràcies per la vostra dedicació!






