Inici » Noticies » 4ª Trobada Clubs Excursionistes – FEEC del Vallès

4ª Trobada Clubs Excursionistes – FEEC del Vallès

T’animem a gaudir d’un dia emocionant d’aventura a l’aire lliure i descobriment de la natura a la 4ª Trobada Clubs Excursionistes – FEEC del Vallès! Aquest esdeveniment tindrà lloc el proper 12 d’octubre.

Detalls de l’Esdeveniment:

Aquesta consistirà en anar caminant a l’ermita de Sant Pere de Reixac. El recorregut passarà per les fonts del Tort, Avellanes i dels Caçadors, totes elles sense aigua.

En arribar a l’ermita de Sant Pere de reixac, farem una visita guiada a l’ermita, i seguidament un esmorzar de magdalenes i xocolata.

Les corals del Centre excursionista de Sant Feliu de Codines, UES de Sabadell i Mare de déu del Turó i Giravolt de Montcada, ens oferiran un petit repertori de les seves cançons. Per finalitzar la trobada, tots plegats cantarem el cant dels adeus.

Sortida Familiar – Inclusiva – Festiva: Aquest esdeveniment està dissenyat per a tota la família. És una oportunitat excepcional per a persones de totes les edats per connectar amb la natura.

Per participar en aquesta activitat heu de contactar amb el Cesc Mullerat, responsable de la secció d emuntanya: cescmullerat@cmsc.cat