Aquest passat 23 de maig s’ha fet l’etapa 18 de la Volta a Catalunya.
Cal destacar que en aquesta etapa hem tingut petits tastets de la ruta del Ferro i del Carbó i del GR 151 de l’Abat Oliva, que comunica ciutats històriques que contenen important art romànic català.
La ruta ha estat planera i el color verd ha estat la tònica general.




